Rest & recovery week

2012.05.20-27.
Az elmúlt héten nem edzettem a hagyományos értelemben (CF és erő, technika), mert egész héten át reggeltől estig tartó gyakorlatomat töltöttem, viszont teljesen eleget tettem a CrossFit azon elemének, hogy rendszeresen próbálj ki új sportokat. Így tettem, részben mert a gyakorlat része volt, részben, mert így is edzettem legalább. Voltak köztük olyanok, amiket "köszönöm szépen, elég is volt egyszer" mondattal nyugtáztam, de voltak érdekes, és kimondottan hasznos elemek is. Íme:
Hétfő: taee-boo, box insanity, nálam ez a hagyjuk kategória....
Kedd: kihagytam, mert edzést tartottunk....
Szerda: pilates - ez tetszett, mert egyébként is híresen rugalmasak az izületeim, úgyhogy mindenképp hasznos volt.
Csütörtök: tradicionális jóga - nagyon tetszett, majd este "aqua fitnessz", nah erről inkább nem írnék semmit!!!
Péntek: capoeira fitness-hmm-hmm, majd fél óra elteltével a megszokott rögbi edzésem - 1,5 óra - utána már nem nagyon kellett altatni, majd a hét zárása képpen:
Szombat: Kecskemét - Gorillák Extraliga bajnoki rögbi meccs
Vasárnap: az igazi pihenő!!!!
Érdekes és tanulságos hét volt.... de hétfőtől vissza a szokásos tréning programhoz.....
........és természetesen egész héten ezt vártam nagyon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése